Varde ljus

terapi
Jag har två slags störningar. Den ena gör att jag har väldigt svårt för att hålla kameran rakt, och den andra innebär att jag tycker att det är roligare att fixa till barnens kök än mitt eget. Kan bero på att det går snäppet snabbare och är snäppet billigare.

Nu har barnen fått spotlights i sitt kök. Klart ungarna behöver det. Annars kanske de av misstag häller timjan istället för dragon i bearnaisesåsen. Och så är det ju alltid bra med ordentlig belysning när man ska peta lillasyster i örat med soppsleven.

Kommentarer
Postat av: Linda

Du lägger ribban högt för oss andra :) Jag har beslutat att inte låta dottern se det här, så att hon inte far för höga förväntningar.

Om du inte tar upp beställningar..?

2007-12-11 @ 15:44:37
Postat av: Karin

Äsch, visa henne vasken och diskborsten och säg "och allt det här kommer en dag att bli ditt"!

2007-12-11 @ 15:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0