Direkt från modemässan i förorten

Direkt från modemässan i förorten

Jag vandrar runt på olika människor bloggar och ser att det är väldigt populärt att visa upp vad man har på sig. Under rubriken "kvällens outfit" poserar välsminkade 17-åringar i tighta klänningar, vilket ger dem hemskt mycket respons. Jag vill ju inte vara sämre jag, så här är en bild på min man i kvällens outfit. På fötterna har han läckert tillplattade (jag ställde dammsugaren på dem) fusklammullstofflor med autentiska spindelfläckar (vi var nere i källaren och städade innan). Benens vackra form framhävs av föredetta svarta långkallingar från Åhlens, okänd årgång men jag tippar på förra seklet.

Benen och rumpar vilar på Samuel sängöverkast från IKEA som hjälpligt döljer ostbågefläckarna från förra helgens fredagsmys. Fötterna är stadigt placerade på ett piffigt bord från IKEA som en gång var fullständigt klätt med lyxig fanér.

Själv har jag på mig ett par urtvättade bruna knickers med så små hål att de knappt syns, strumpor från po.p samt en amningströja från HM. Jag ammar i och för sig inte, men vadå, den passar ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså..är också fr karlskronas fötort därmed bestämt knas skärgård.Min man har exakt samma tofflor. jag har exakt samma småhål fast på tröjor, det skaver på magen när jag diskar.kram fr 4 barnsmamma 36 år

2007-11-11 @ 14:05:08
Postat av: Karin

Aha. Det var väl det jag visste. Det måste vara skärgårdsluften som orsakar hålen! Känns genast lyxigare på något vis!

2007-11-12 @ 23:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0