Fast bobbycaren får i alla fall inte plats

Så här gör jag numera när jag kissar.

Jag tar Ellinor och så sätter jag henne längst bort i vardagsrummet, kastar en massa stora leksaker framför henne, och så springer jag in på toaletten och pinkar hysteriskt, för att sedan rusa in i vardagsrummet med nedhasade byxor och ta ner Ellinor som dinglar i lampan över matbordet.

Alternativet är att ta med henne och ett par leksaker in på toaletten. Fast jag tycker att det är ännu svårare att koncentrera sig medan någon testar hur många klossar det går ner i ett par tanttrosor av modell större.

Dessutom är resultatet av testet inte direkt uppmuntrande.

Kommentarer
Postat av: Kim

Hej! Ha en skön onsdag! Kram KimJ

2007-11-07 @ 10:00:49
URL: http://kimj.blogg.se
Postat av: NovaUnique

*skrattar så jag pinkar påååå mig*
(hey, det kanske vore ngt, i med en TenaLady i tanttrosen - för den torde väl få plats tillsammans med klossarna? - så slipper du kisseriproblematiken!

2007-11-07 @ 10:27:32
Postat av: Karin

Men Nova - om du kissar på dig är det väl ändå du som behöver en TenaLady ;-)?

2007-11-07 @ 10:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0