Fortsättning på morgonen...

Läs inlägget om min morgon igen. Läs sedan mailet jag just fick från Libero.

Hej Karin!   När ni tittar på ert lilla glada barn som kryper runt på alla fyra eller tultar omkring själv är jag säker på att föräldrahjärtat smälter. Det finns inget bättre än när barn är glada och tillfreds. Jag tycker att ett hem fyllt av ljudet av barn är något av det mest livsbejakande som finns. Den här gången kan ni bland annat läsa om de viktiga rutinerna och om lekar.    

Vänliga hälsningar  
Ulla Rode
Sjuksköterska

Kanske ska jag ringa Ulla och låta henne lyssna på "ett hem fyllt av ljudet av barn"? Om hon vill kan hon även få lyssna på ljudet av mitt smältande hjärta. Det låter ungefär såhär "Neeeej Ellinor, ät inte upp kattmaten. Kissa inte på golvet. Samuel bit inte Ellinor i rumpan. Och sluta tugga på min fot!"

Kommentarer
Postat av: Linda

Mwahahahahahaha!

Igår kväll hade Katja magknip. Vårt hem var extremt livsbejakande ändå till klockan tio. Grannarnas hem också.

2007-11-07 @ 20:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0