Hoppas att jag inte måste betala extra nu

Precis när Ellinor håller på att somna så ringer telefonen. Jag kastar mig över den, noterar att det är skyddat nummer och konstaterar att det måste vara min man som ringer från jobbet. Typiskt honom, han lyckas alltid ringa mitt i nattningen.

Alltså svarar jag, fortfarandes sjungandes vaggvisan eftersom Ellinor inte riktigt kommit till ro än och för att tydligt signalera för min man hur olämpligt han ringer. Någonstans efter "sov nu gumman, la la la" abryter min man mig och säger "Eeeeeh....Hej, jag heter Kristoffer, vi skulle komma till dig och demontera en tank?"
"Konstigt" tänker jag förvirrat. "Min man brukar inte presentera sig. Och dessutom heter han ju inte Kristoffer."

Vid närmare eftertanke var det lite synd att det inte hade någon effekt när Samuel drog ur sladden tidigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0