Jag röstar nog på det senare alternativet.

Har just lagat viltskav i tortillas enligt spännande recept från matlagandes reklamtant i den lokala affären. På tortillaförpackningen stod det "för beredning, se insidan av förpackningen". Så jag öppnade, tog ut lappen och läste "för beredning, gör små hål i förpackningen och lägg in den i mikrovågsugnen". Det stod inget om vad jag skulle göra med det väldigt stora hålet som uppstod när jag tog ut tillagningsanvisningarna. Tejpa kanske? Klistra?

Jag vet inte om jag ska bli oroad över den låga intelligensen hos människor som tillverkar min mat, eller om jag ska bli lättad över att jag inte är den enda med en hjärna som slutat att fungera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0