Man vill ju vara rätt klädd när man rostar mackor

I dag läste jag en spännande artikel i BLT. Eller ja, jag läste en spännande rubrik, sedan drog Ellinor ner tidningen på golvet och förvandlade den till pappersmassa. Men som vanligt sa rubriken allt jag behöver veta:

Docent: Ät fett för att bli smal

Vilken tur att jag köpte den där jumbosize ostbågspåsen igår. Jag kan vara smal redan tills imorgon!

Nu ska jag gå och packa ner alla mina tjockiskläder i källaren och packa upp mina gamla smalkläder. Tänk så överraskad min man kommer bli när jag har på mig min brudklänning i morgon när vi äter frukost! Ska jag sätta på mig tiara också, eller blir det för mycket?

Kommentarer
Postat av: Linda

Annonsen alldeles under detta inlägg sa "Gud älskar dig". En slump? I morgon kommer tidningsrubriker att meddela att choklad gör en smartare.

2007-11-17 @ 21:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0