Men morgonrock och kanintofflor är kanske är okej?

Nu ska vi klä på oss och åka till Samuels kompis Leos dagis där det är öppet bus (fölåt, öppet hus menar jag. Jag har sovit fyra och en halv timme så i mitt huvud var det en rolig ordvits. Just nu ligger min humor på en nivå där det roligaste som kan inträffa är att folk talar i-språket och byter ut alla vokaler mot ett i. Hoppas att alla på Leos dagis talar så). Eller ja, barnen ska kläs på. Frågan är vad jag ska ha på mig eftersom jag som vanligt tvättat trettiotvå miljoner små söta barnplagg, men inget plagg stort nog att rymma hela mig. Och det kan ju ställa till problem. Nu har ju inte jag varit på dagis på väldigt länge, men om jag minns rätt så får man inte gå naken till dagis. Man får inte heller enbart gå klädd i gummistövlar och en tiara.

Fast det där var ju för nästan trettio år sedan. Man kan ju hålla tummarna för att de har ändrat reglerna sedan dess.

Kommentarer
Postat av: carolina

haha! fantastiskt kul! Rekomenderades (kommenderades?) hit av lisa w.... tack!

2007-11-06 @ 10:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0