Nu ser jag allt så tydligt

Ny kamera
Jag har fått en ny kamera (om fått innebär att man tömmer sparkontot, pantar alla burkar, länsar sparbössorna och finkammar soffan efter tillräckligt många små pengar att betala kalaset med). Nu kan jag ta sådana där bilder där många detaljer är med. Det är en helt ny värld. Till exempel upptäckte jag just att Ellinor har tänder och att den där charmiga fläcken på Samuels kind inte är ett födelsedagsmärke, utan en chokladfläck.

Fast jag ska spara den gamla kameran. Den ska vi använda när jag av någon anledning måste vara med på bild. Jag tror inte att jag är redo för några nya detaljerade upptäcker av mig själv.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättefin bild ju!!!!

2007-11-27 @ 09:18:10
Postat av: Helen

Härlig bild, mer sådana. Lycka till med fotograferandet!

2007-11-27 @ 09:49:05
Postat av: Karin

Det kommer mera....

2007-11-27 @ 10:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0