Om ni inte hör av mig på ett tag så har jag antagligen fått utegångsförbud

I dag har jag varit ute och surfat på Internet. Och med det menar jag förstås att jag tog med mig den bärbara datorn i bilen och körde runt i villakvarteret. Tydligen är det så man gör när man vill få bättre mottagning på sitt mobila bredband. Hemma har jag ingen mottagning alls, bäst mottagning har jag om jag kör upp för backen, svänger höger två gånger och parkerar utanför det gula huset. Hyfsat mottagning har jag vid skolan, i närheten av bron och mitt i fyrvägskorsningen ett kvarter bort.

När Tele2 sa att jag nu skulle kunna surfa överallt, så trodde jag faktiskt inte att de menade att jag skulle bli tvungen att surfa precis överallt.

Nä, nu måste jag köra hem och natta barnen. Dessutom börjar snubben i det gula huset blänga misstänksamt på mig.


Kommentarer
Postat av: Annika

Vi får ju verkligen hoppas på att den här luftfuktighets epedemin inte sprider sig till vår tvättstuga med ;-)

Oj, måste varit en syn det, att behöva jaga efter att få den dyra uppkopplingen fungerande runt kvarteret liksom ;-) *skrattar*

2007-11-30 @ 23:43:21
URL: http://www.nogg.se/annikaochmats
Postat av: Frida

Ja ibland så känns det som att man behöver köra långt hemifrån för att få sitta ifred vid datorn!!! :-)

2007-12-02 @ 10:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0