Naken

Det är viktig hur man börjar.  Man vill ju att folk ska läsa ens blogg. Det är ju det som är meningen, annars kan man lika gärna skriva dagbok. Dagböcker läses bara av sisådär 1-4 personer, beroende på hur många syskon man har och om man fortfarande bor hemma eller ej.

Så, nu börjar jag.

Hej, här är min blogg.

Nej, stryk det.

Välkommen till bloggen om mig, mitt liv,  mina obefintliga intressen och mina femton barn (okej, det är bara två men det känns som om de är femton stycken ibland).

Nej, stryk det också. Barn är inte häftigt. Barn är inget bra sökord. Ingen googlar på ordet barn och hamnar här.

BRÖST TUTTAR RUMPA NAKEN.

Sådär ja, det blir bra. Nu kommer minst 99% av internetanvändarna hamna här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0