"Jätteintressant och läsvärt inlägg"

Det är jobbigt att leta nya möbler på blocket. Det blir alldeles för mycket klickande på olika annonser eftersom rubrikerna inte är så informativa. Eller så har jag helt enkelt inte lärt mig kodspråket de använder på blocket. Men "fin soffa" tycks uppenbarligen betyda "nersutten skinnsoffa från åttiotalet som någon kräkts i", medan "soffa i toppskick" betyder "gul furusoffa som någon bara eldat lite, lite på i ena hörnet".

Själv funderar jag på att sälja vår soffa under rubriken "jättemysig soffa". Vilket är kodspråk för "vit soffa med enstaka rödvinsfläckar. Chokladglass och kritor ingår".

Kommentarer
Postat av: Petra

Läs gärna mitt inlägg om Blocket..

2008-04-11 @ 14:41:47
URL: http://www.petra79.blogg.se
Postat av: Petra

Kolla gärna in mina schyssta tips från Blocket.. :)

2008-04-13 @ 17:25:45
URL: http://www.petra79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0