Oavsett vilket är hon i alla fall sällsynt begåvad

Det första Ellinor sa till mig imorse var  "Samuel han gungar med mamma ute!". Jag visste inte om jag skulle blir stolt för att min idag 19 månader gamla dotter pratar i sexordsmeningar, eller om jag skulle bli upprörd eftersom det helt klart var en lögn.

Nu sitter hon och sjunger "handen badar, handen badar". Vilket i alla fall är helt sant eftersom hon har doppat den i Samuels vattenglas.

Och nu måste jag sluta eftersom fötterna börjat bada också...

Kommentarer
Postat av: kerstin

Oj, och jag som är stolt över Elsas 2-ordsmeningar: "Mamma där" och "Pappa där" när hon kommenderar oss till att sitta brevid henne och läsa "Emmas dagis" till förbannelse :-D

2008-04-09 @ 03:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0