Eller kanske mer som någon i Sex and the city?

"Parship.se - massor av seriösa singlar!"

Okej, vad är en seriös singel? Någon som verkligen tar singellivet på allvar?

-Ja, asså, jag tänkte laga en god middag igår va, och så började jag hacka alla grönsakerna, fast sedan kom jag på att jag är singel så då tog jag fram Findus farmarbiff med potatis och brunsås ur frysen istället. Annars äter jag mest bruna bönor faktiskt, man ska ju passa på att fisa medans man är ensam tycker jag. Sedan åt jag vid matbordet, ett litet, litet, med en enda stol. Till maten drack jag ett sexpack öl innan jag satte mig i min fåtölj (ingen jäkla tvåsitssoffa här minsann!) och för egen hand tatuerade in meningen "jag själv forever" i ett hjärta på bröstet. Det gjorde ont. Nähä, nu ska jag gå på toaletten och strunta i att fälla ner ringen efter mig. Och jag tänker inte spola heller! Hahahahaha!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0