Irriterande overklighet

Nä, nu är jag trött på teve. Jag börjar misstänka att teveserier och filmer inte alls är verklighetsbaserade.


Gravida kvinnor springer alltid runt i kortkort och högklackade stövlar, istället för att klä sig i mjukisbyxor i andra månaden och slänga sig på soffan och säga "vad fan, jag ska ju ändå bli tjock, hit med en ask Alladin till!" Och sedan föder de barn på ett lagom skojigt ställe, typ i grannens bil, innan de hoppar i sina gamla jeans (de där stövlarna har de förstås inte ens hunnit ta av sig) och hånglar med förlossningsläkaren.


Vilket är totalt orealistiskt. Som om förlossningsläkaren skulle ha tid att stanna och hångla!


Kommentarer
Postat av: Maria Kingsley

Hejsan!!!

VIlle bara säga att jag just hittat din blogg och spenderat en 45 minuter eller så skrattandes så tårarna sprutat..

Kanonblogg..

Du länkas från min sida.

Mvh Maria

2008-10-01 @ 19:49:36
URL: http://kingsley.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0