Kärlek till folket! (Den snygga delen)

Ånej, jag har brutit mod en av de oskrivna bloggreglerna! Jag har missat att tala om hur mycker jag tycker om era kommentarer, att ni är mina bästa vänner och att jag har skrivit ut var endaste liten kommentar i både kalligrafi och blindskrift. Och så har jag delat ut alldeles för få ömhetsbetygelser! Inte en endaste liten kramiz eller puzz har ni fått, era små stackare!


Så här kommer det.



Grovt tunghångel på er allihop! (Om vi inte är släkt. För då vore det äckligt. Och om du inte luktar illa. Det vore också äckligt.)






PS Jag har inte borstat tänderna idag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tack! Det kändes ju jättebra.... :-)

2008-08-19 @ 15:14:07
Postat av: Linda

Jag hoppas att du inte fick min förkylning nu...

2008-08-19 @ 15:52:10
Postat av: sweety

Hoppsan.....tror visst mina herpesblåsor sprack...

Kramizzzz

2008-08-19 @ 18:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0