Livsavgörande fundering

I filmer, reklam och teveserier uppstår ibland den, tydligen, oerhört pinsamma situationen att två kvinnor dyker upp på en fest klädda i precis likadana klänningar. Jag antar att ett av problemen i en sådan situation är att den andra kvinnan ser både snyggare och smalare ut än en själv i klänningen ifråga.

Nu undrar jag bara om samma problem existerar i männens värld. Står killarna framför en spegel innan festen och grubblar över om någon annan snubbe kommer ha samma slips som dem? Och om det skulle hända, tänker då killen "fan, han har likadan blåprickig slips som jag. Och han ser smalare ut i den. Nä, nu går jag och hänger mig i min!"

Kommentarer
Postat av: Anu

hahahaha - jag dööööör av garv! :D

2008-08-15 @ 23:44:13
Postat av: David

Vad som gör inlägget ännu roligare är Googles annons under den:



"ADHD - En praktisk handbok om hur du kan omvandla svårigheter till styrkor."

2008-08-16 @ 12:02:13
URL: http://www.feedmeastraycat.net/
Postat av: Karin

Just nu står det: Kvalitéts Slipsar

Hippa slipsar till honom Vi har 14 dagars full returrätt.



Ännu roligare.

2008-08-16 @ 12:50:55
Postat av: Annelie

:D ja med dem anonserna så kan jag tänka mig att det blev ännu roligare!!

Jag har varit med om klänningegrejen en gång, på min mans promovering.. jag vägda minst 15kg + och hade lämnat 5mån sonen hemma - så brösten växte ala perellis i Melodifestivalen (och jag är berikad med onödigt stor barm sedan innan) Dock var hon som hade en likadan klänning sådär dubbelt så fet som mig.. så jag både kände mig smal - i jämförelse - men tjock eftersom väl alla måste ha fattat att det var en klänning som var köpt på avdelningen för STORA storlekar...

2008-08-16 @ 14:41:10
Postat av: Rutan

Jag tror att karlar tänker "Oj, en till med lika god smak som jag!".

I går såg jag på tv en kvinna med en likadan top som jag har. Jag ska aldrig mer ha min. Det lyste "Lindex tältavdelning" om den.

2008-08-17 @ 14:28:57
URL: http://rutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0