Nu är jag en äkta traderare

I går vann jag min första traderaauktion. Alla på tradera blev mycket imponerade över detta, och har tillbringat natten med att skicka mail till mig där de gratulerar mig till vinsten och föreslår att jag nu ska köpa mer grejer. Kanske tillbehör till det jag redan köpt, utropar de exalterat.

Det jag köpt är Björnes snigel, ty Ellinor är besatt av sniglar. Det framgår dock inte av traderas lyriska mail vilka tillbehör en snigel kan tänkas behöva, så jag har snokat runt bland traderas sortiment och funderat lite.
En marimekkohandväska kanske?


En studsmatta?


Kanske en spikmatta?


En kubansk cigarr?


En snigel-ipod?


Eller varför inte ett par rollerblades?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, något av dom tillbehören måste nog absolut en snigel ha! =)

2008-08-27 @ 14:43:18
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Linda

Du har en massa fritid med ungarna på dagis, eller hur? :)

2008-08-27 @ 21:13:02
Postat av: Annelie

men snigel har väl redan rollerbladsen innbyggda??

2008-08-28 @ 19:00:09
Postat av: K

Haha jag håller med Linda! =D

2008-08-28 @ 21:21:27
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0