Jag har det ni vill ha


Välbesökta bloggar är det av en anledning. De har helt enkelt hitat en egen nisch och fyller ett behov hos allmänheten som får folk att återvända gång på gång. En del gör karriär av att svära så mycket som möjligt, andra skriver på vers, det finns videobloggar, "vad jag åt till frukost"-bloggar och spara pengar bloggar.

Nu känner jag att jag äntligen hittat min egen nisch. Från och med nu ska det här bli en alliterationsblogg. Jag har googlat på det, och jag tycks vara den första! Uppenbarligen finns det ett tomrum därute, en mängd människor sitter och undrar vad som saknas i deras liv - och nu kan jag ge det till dem! Håll tillgodo!


Busiga barn bajsar bara badkar. Blä. Barnbidraget borde bekosta bra betjänt.

Bedrövad. Behöver bakelse. Bredrövad. Borde banta bakdelen. Buhu.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Hihi ja nu har du träffat rätt tror jag :)

2008-08-24 @ 12:11:04
URL: http://b-mark.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0