Jag tror att barnen måste sluta på dagis.

- Vad har du gjort på dagis idag Ellinor?

- Ja gungade! Högt upp!

- Vad har ni gjort på dagis i dag då Samuel? Har ni sjungit kanske?

- Ja. De andra barnen sjöng, men jag lyssnade bara med öppen mun (bra Samuel, fröknarna kommer tycka att du är väldigt intelligent). Å sen gick Ellinor in i rummet bland de stora djuren och stack in fingrarna i deras mun (va?). Och så var det en liten flicka som grävde i sandlådan, å då kom det en stooor igelkott och dunsade och dunsade (va igen?). Och sedan kom den en liten, liten igelkott som var alldeles platt. Å sedan dansade mormor i garaget så att en liten pippifågel ramlade ner (okej, det här tänker jag inte ens fråga om), å då kom fröknarna och gjorde en pizza av den (jag vet att det är en miljöförskola, men måste man dra återvinningsprincipen så långt?) å de använde den stora igelkotten som bord å sedan rullade den lilla flickan den stora igelkotten runt runt. (Vad sjutton ger de er att äta där egentligen? Är det ihjäldansade pippifåglar? Eller är det knark?)


Kommentarer
Postat av: Maria

ÄÄÄÄLSKAR din blogg! Är in flera ggr om dagen!

När kommer boken?!

2008-08-22 @ 22:27:53
Postat av: Annelie

Asgarv

har inte reflekterat över et.. men ska nog kontrollera upp vad min man stoppar i barnen när inte jag ser.. W brukar dra liknande historier och V.. tja hon är värre ändå... har du sett min senaste bild i bildtråden?? den talar för sig lixom...

2008-08-23 @ 20:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0