Jag är en mycket velig människa

Jag är en mycket velig människa
Äntligen hittade jag ett skrivbord som nästan såg ut som jag ville. Efter åtta månaders letande har jag bestämt mig för att nästan duger.

Hittade en fin stol också. Som passade jättebra till bordet. Förutom för den lilla detaljen att det är två olika nyanser av vitt.  Skrivbordet är mer gulaktigt, men jag funderar lite på att måla om det i en vit-vitare nyans. Och sedan slipa lite med sandpaper samt låta ungarna dansa på det så att det ser slitet ut. Jag räknar med att två minuters Ellinorstampdans räcker för att bordet ska se ut som hämtat direkt från 1800-talet. Eller soptippen.

Jag behöver råd! Ska jag tillbringa åtta månader med att leta efter en ny stol som passar bättre? Eller räcker nästan även i det här fallet?

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad sägs om att måla stolen en annan färg än vit?

2008-02-03 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0