Jag dementerar allt!

I dagens BLT var min krönika helt obegriplig. Någon bestämde sig för att den var för lång, och så klippte han bort en bit i mitten. Just den biten där jag förklarade resten av krönikan.

Läs den på nätet istället. Där ligger den korrekta versionen.

Nu måste jag få tag på BLTs prenumerantregister så jag kan ringa alla läsare och förklara. En del stackare har ju inte tillgång till nätet men då tänker jag erbjuda mig att läsa högt. Som bonus tänker jag göra ljudeffekter och prata med en jätteskojig röst.

Kommentarer
Postat av: Thomas

Vilken rolig krönika. Du skriver så bra!

2008-01-05 @ 13:59:34
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Annika

Bra skrivet!!

2008-01-06 @ 12:50:55
URL: http://www.nogg.se/annikaochmats
Postat av: Linda

Jag läste de senaste inläggen, gick ut en runda och kom tillbaks och kollade ivrigt om det fanns något nytt. Om du varit vaken klockan två på morgonen. Och känt för att blogga lite. Sedan slog mig tanken att detta kanske var lite, lite själviskt av mig.

2008-01-07 @ 02:39:35
Postat av: Karin

Annika och Thomas - Tackar!

Linda. nte var du självisk, snarare optimistisk! Jag har just skrivit ett nytt blogginlägg. Klockan lär vara tio i fyra på morgonen hos dig, så jag slår dig en signal och meddelar att det nu finns ett nytt inlägg. Och det kallar jag inte heller för själviskt, utan för god service ;-)

2008-01-07 @ 09:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0