Så egentligen kanske vissa jobb inte lämpar sig för kvinnor...

Tydligen var det också väldigt kul att det var jag och inte min man som skulle bila. Vilket fick mig att tro att det var ett väldigt tungt och svårt jobb.

Det var faktiskt varken tungt eller svårt. Fast ganska jobbigt. Jag fick ont i ryggen och axlarna av det där skakandet som maskinen åstadkom. Och effekten sitter liksom kvar ett tag. Mina händer vibrerade i en hel timme efteråt vilket gjorde det svårt att att äta. Men Samuel tyckte förstås att det var helfestligt när jag stoppade mackan i näsan och råkade slänga juiceglaset i väggen.

Och nu är det faktiskt fyra timmar sedan jag slutade bila - och mina bröst skakar än.


Kommentarer
Postat av: Frida

Det måste vara toppen! Har sett på TV-shop att det finns något man sätter runt midjan som vibrerar, och så går man ner i vikt!!! Undrar bara vad jag ska "bila".... :-)

2008-01-21 @ 17:34:21
Postat av: Petra

Tänkte också på den där magmuskel-apparaten, hehe. Du kanske får världens bröstmuskler nu då..! ;-)

2008-01-24 @ 16:06:48
URL: http://iconfess.blogg.se
Postat av: Karin

Men hallå! Försöker ni säga att mina bröst kommer bli mindre?!

2008-01-25 @ 08:43:48
Postat av: Linda med M o E

Men Karin, vad gör du? Nu blir jag intresserad av vad som pågår i ert hem! Är det källaren tros? Eller är det sovrumsgolvet som behöver bytas efter att J:s kalsonger fått ligga där för länge :-D (Du skriver ju alltid i tidningen att han låter dem ligga på golvet ;-).)

Bröstens storlek behöver du itne bekymra dig ett dugg för, fråga sonen din! M sa beundrande till mig i em; mamma, du har såååå fina bröst (samtidigt som hon varsamt klappade på dem). :-)

2008-01-27 @ 23:12:02
Postat av: Karin

Linda - Samuel sa igår att Jens bröst var större än mina. Undrar vem av oss det är mest synd om i så fall?

2008-01-28 @ 00:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0