Sedan ska jag brodera min mans initialer på kalsongerna, samt lägga smutstvätten i hjärtformation.

Jag gillar att surfa runt på inredningsbloggar. Fast jag blir alltid så förvånad över hur många människor det finns som har tid med att tillverka rosa änglar med glittriga vingar som ska hänga på "det där fina vita skåpet som jag hittade när jag rotade lite på vinden". Sedan stickar de en fiffig liten monogramförsedd väska av gräs att förvara "alla de där missprydande fjärrkontrollerna i",

Sist jag rotade på vinden hittade jag getingar och lite mikrobakteriell tillväxt. Jag antar att man inte har ett hus i behov av lite mer omfattande renovering om man har tid att tillverka rosa änglar med glittervingar. Eller så kanske man hänger glitteränglar på väggen för att dölja fuktfläckar och barnens handavtryck? Inte konstigt att det går åt så många änglar då.

Nu ska jag gå och pressa ner fjärrkontrollerna mellan soffkuddarna där de hör hemma.

Kommentarer
Postat av: Linda

Själv gillar jag alla artiklar om hur man organiserar förvaring så att man slipper ha skor och leksaker spridda över golvet. Jag trodde i min enfald att det avr bristen på plats som gjorde att saker vällde över. Men nej. Det handlar tydligen bara om att ha många matchande askar och lådor. På helväggen med hyllor. I stora garderoben. Som man bygger av det där extra rummet. Som alla har. Japp.

2008-01-26 @ 03:14:51
Postat av: Karin

Jag har tyvärr inte tid att svara på din kommentar. Jag är och letar efter mitt stora rum. Var kan det vara? Bakom blöjhinken kanske?

2008-01-26 @ 11:32:54
Postat av: Kerstin

För att inte tala om hur tråkigt det är att sitta och tillverka rosa änglar med glittervingar :-D Men så är jag ju inte vidare pysslig av mig heller ;-) Vart håller du hus förresten, saknar dig i tråden!!

2008-02-01 @ 21:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0