Sex? Nej tack!

Dagens krönika var tydligen upprörande.

Bloggaren - alias krönikören Karin Lindell, har denna veckan lyckats
överträffa sej själv med sin så urbota fåniga bloggkrönika..
Tror du att vi (jag) är intresserad av ditt sexliv??
Du är bara så löjlig!!!


sign. GF
 
Och jag tackar härmed GF för att hennes insändare kommer locka ett antal nya och sexintresserade läsare. Fast de lär väl bli besvikna när de inser att krönikan handlar om allt utom just sex.  Att man aldrig kan man tillfredställa någon!

(Fast det vore trevligt om jag i alla fall försökte, hälsar min man....)

Kommentarer
Postat av: Thomas

Den var ju skitbra! Fortsätt att skriva, för du är galet bra på det.

2008-07-18 @ 20:28:15
URL: http://b-mark.se/blogg
Postat av: Martina

Sluta absolut inte skriva, Karin! Var ska jag få mig ett gapskratt nånstans då? Trevlig helg!

2008-07-19 @ 14:35:43
URL: http://martina74.blogspot.com
Postat av: K

Jag blev iaf sugen på köttfärsås...

2008-07-19 @ 22:39:00
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: K

Tillägg: Och håller med ovanstående talare, du är grymt bra på att skriva roliga texter! Precis min humor! Dum som jag är har jag helt missat att du är krönikör dock trots att jag har ett svagt minne av en syster A som nämnt det någongång. Jag som sitter här o väntar på blogginlägg jämnt. Nu blir det krönika-läsning av! Tack! :D

2008-07-19 @ 22:41:00
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/
Postat av: Frida

Ja det finns gott om humorbefriade människor där ute! Du är ju bara SÅ rolig! Om man inte förstår sig på vad som är roligt, ska man kanske inte läsa dina krönikor. Kram

2008-07-20 @ 20:33:28
Postat av: Karin

Så söta ni är! (Jag skriver svar här för då ser det ut som jag fått ännu fler kommentarer! Så smart jag är! Hm, kanske borde svara alla individuellt också? Eller kanske två svar var? Eller fler?)

2008-07-20 @ 21:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0