Och var kommer alla frågorna ifrån då?

Tyvärr, måste göra er besvikna, det blir ingen chipsbil. Lagret ät slut och nu har jag gett mig på kakorna. Behöver tröst eftersom jag inte kunde svara på frågan "mamma, var kommer ögonen ifrån?".

Har provat dessa svar än så länge

1."De kommer från ögonfabriken" (Samuel började gråta för att vi inte kunde åka till ögonfabriken och köpa fler)

2. "Jag har gjort dem av ägg, russin och små karameller" (Samuel började gråta för att han inte fick äta upp Ellinors ögon)

3. "De sattes dit när du låg inuti min mage och badade. De var först jättesmå och sedan växte de" (Samuel började gråta av skräck)

Hjälp?

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha.lysande. igen!

2008-06-26 @ 11:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0