Otydliga tecken på otrohet?

Min man var på jobbfest igår. Det vet man ju hur jobbfester går till. Folk hånglar redan innan förrätten, och varmrätten hinner kallna innan alla har fått på sig underkläderna och tagit sig ut ur garderoberna och städskrubbarna och alla de andra små intima ställena som lämpar sig för att lära känna arbetskamraterna lite bättre. Och de som jobbar på landstinget är nog inte bättre de - jag har minsann sett både Greys anatomy och Cityakuten. Det var förstås lite mindre hångel i det sistnämnda programmet, men det uteblivna salivutbytandet kompenserades  mer än väl av dregglandet framför teveapparaterna.

Så, idag har jag letat bevis. I min mans ficka hittade jag ett mystiskt papper med text på: Två liter mjölk, leverpastej, blöjor stl 5, godis. Och sedan såg jag att hans nakna ben var fullklottrat:

Jahaja. Helt klart en full läkare som försökt skriva sitt telefonnummer.

Kommentarer
Postat av: A

Nu blir jag lite orolig. Min dotter har nämligen mycket liknande tecken på sin arm...

Ha en skön helg!

2008-06-06 @ 12:21:54
Postat av: Linda

Testa att ga till apoteket och se om de kan tyda vad det star. De brukar vara bar pa det.

2008-06-06 @ 16:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0