Tydliga instruktioner

Jag läste ett fantastiskt tips från mat-Tina i en tidning. Reporten ställer frågan: Vad slänger man ihop för snabbfika när man får oväntade gäster? - Jo, säger mat-Tina, man tar fram bullarna man fyllt frysen med tidigare och så tinar man dem!

Wow. Men jag kan nog också bjuda på några lika fantastiska tips.

Vad gör man för att få huset att se någorlunda städat ut när de oväntade gästerna ringer på dörren?
- Städar dagen innan såklart!

Hur vinner man på Triss?
- Köper en lott med vinst!

Hur lagar man ett brutet ben?
-Genom att inte bryta det såklart!

Revolutionerade tips helt klart. Dessutom överförbara till varje liten del av din vardag! Nu ska jag natta om min dotter som just vaknade. Bäst gör jag det genom att se till att hon faktiskt inte just vaknade. Eller något sådant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0