Jag och Kristian

Närmare än såhär kom jag inte Kristian igår...

image40

Men jag måste säga att det var lite överdrivet att avdela en hel vaktstyrka för att skydda honom från mig...


Det blev tre radioframträdanden igår, och gratis melodifestivalsgenrep. Och när jag kom klockan tio på kvällen så hade min man nattat  de sjuka barnen och stod och väntade med mat och en flaska rödvin. Hade jag vetat att det fanns så många fördelar med att skriva en låt tillägnad en annan man så hade jag gjort det för länge sedan.

Nu ska jag skriva en låt om Brad Pitt. Jag räknar med att det ska resultera i minst två middagar och en massage.


Kommentarer
Postat av: Frida

Din man har ju förstått allvaret nu, att han måste visa sina bästa sidor för att du inte ska välja Kristian Luuk istället :-) Synd att jag missade dina radioframträden igår :-(

2008-03-01 @ 16:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0