Karin + dator + pellybackar = sant

Jag har en ny dator. Och jag är inte alls besatt av den. Eftersom det är en bärbar dator, så är det alldeles naturligt att bära med sig den överallt.  Annars finns det ju ingen poäng med att skaffa en bärbar dator.
 

Och om man nu är ute och bär på sin dator, så där som man gör, så är det ju bara naturligt att man blir lite trött efter ett par mil. Och kanske vill lägga sig och sova. Har man då datorn i famnen så kanske det råkar bli så att man sover med sin dator. Det är faktiskt inget onaturligt med det. Så länge man inte biter sin man i handen när han försöker ta datorn för att lägga den på bordet.  Det skulle ju kunna tolkas som en viss besatthet.  Om det nu inte var så att man drömde något väldigt, väldigt otäckt just då, kanske något om kidnappningar och stölder och så.


Då är det alldeles normalt.


Kommentarer
Postat av: Nina

Hahahahahahaha, jag känner ju nästan igen mig på det där :D Funderar på att scrappa mig en pin typ "Rör inte min kompis" (om du minns de där händerna från 80-talet) men ändra texten till "Rör inte min laptop"

2008-10-02 @ 19:01:05
URL: http://metrobloggen.se/finanina
Postat av: Monica

Vilken rolig blogg!! Precis vad jag behövde läsa vid slutet av en alldeles för lång dag!



(Jag är f ö också rätt protektionistisk vad gäller min dator.)



/Monica

2008-10-03 @ 00:15:24
URL: http://www.jordochdjur.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0