Rätt köpare till rätt hus

Det är visning av grannhuset igen. Medelålders par utan barn går in. Så kan vi ju inte ha det. Var är den härliga storfamiljen med lekvänliga barn som är smutsigare än våra?

Jag tror att det är dags för min man att gå ut och gåra något åt eländet. Klädd i sina fåskinnstofflor och föredetta limegröna kallingar kan han kissa på vårt kastanjeträd medan han hojtar "ja här står jag precis som vanligt! Måste ju tömma blåsan så jag inte kissar på mig i rena förskräckelsen när frugan börjar skrika på barnen!"

Lär skrämma bort vilket normalt medelålders par som helst. Men standardbarnfamiljen kommer inte låta sig avskräckas. De lär inte ens märka någonting eftersom de har fullt upp med att hindra ungarna från att proväta grusgången till visningshuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0