Presenter i litet överflöd

Min man har varit bortrest och lämnat mig ensam med en äcklig spindel i taket och två nattvakna barn i sovrummet. Men nu är han tillbaka med fantastiska och mycket användbara presenter så vi förlåter honom.



Nu ska jag ta ett litet, litet bad med mitt nya badsalt, medan min man skrapar bort den mosade spindel från taket med hjälp av den nya, lilla, lilla nagelfilen. Och om barnen vaknar inatt så ska jag peta på min man med den nya, lilla, lilla nagelbandspinnen. Sedan ska vi hjälpas åt att knyta fast barnen i sina sängar med hjälp av de små, små sytrådarna.

Kommentarer
Postat av: K

Öh... man undrar ju vart din man kom hem ifrån för mystisk resa... :P



Appropå penisinlägg så får jag i detta nu stryk över msn av min manliga vän för att jag i och med mina inlägg sågar halva befolkningen rakt av genom att säga att alla män har en imaginärt stor penis... de hade kanske blivit gladare om jag hade skrivit att de tog fysiskt stor plats?

2008-09-02 @ 23:10:06
URL: http://thoughtsoffhermind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0